luni, 7 aprilie 2014

Cristofor Columb



2 aprilie 2011


Cristofor Columb, după nenumărate bâjbâieli pe mări necunoscute dar şi neinteresante, a poposit şi pe blogul meu de dac filatelisto-numismat, pe 12 octombrie 1492.


Dovada 1 - Cristofor Columb îngenunchiind după ce a descoperit blogul lui Ionescu

Şi-a lăsat amprenta, am dovada, am dovada indestructibilă şi de netăgăduit nici măcar la DNA, pe care v-o prezint şi dumneavoastră, cinstite şi necinstite feţe ce binevoiţi să intraţi şi Domniile Voastre pe umilul meu blog.
Dovada 2 - Semnătura

Mai trebuie spus că anul 1492 este anul 7000 de la facere, în această parte oropsită a lumii, condusă acum de o adunătură de incompetenÅ£i. AceÅŸtia nu ÅŸtiu decât să desfacă lumea. Să distrugă spitale, ÅŸcoli, să alunge oamenii din Å£ară, să micÅŸoreze salariile, pensiile, ajutoarele de ÅŸomaj, ajutoarele pentru femeile ce au grijă de proprii copii sau de ai altora. Ceea ce nu prea înÅ£eleg eu, este dece Columb a arborat steagul piraÅ£ilor. 
Dovada 3 - Piraţii

După ce mi-am pus capul la îndelungi cazne, am concluzionat că şi dragul de Columb, nu a putut pune bazele unei noi ordini decât cu sabia în mână şi nu cu legea. Căci legea şi-o învârt cum vor ai noştri guvi, dar sabia de la gâtul lor nu poate fi învârtită.
Pe piraÅ£ii drăguÅ£i ce mi-au făcut o vizită taman de 1 aprilie, nu pot decât să-i felicit, mi-au îmbogăţit colecÅ£ia de “flaguri” din coloana din dreapta, acolo unde poposesc vizitatorii să-mi actualizeze statisticile.
De acolo am aflat că sunt 41 de piraţi, nu ştiu de ce tocmai 41, dar asta este. Probabil că şi la ei s-au făcut reduceri de personal.
PiraÅ£ii ne iubesc. Oricât ar lua, nu pot lua mai mult decât gaÅŸca de paraziÅ£i băsesco-bokiani. Acum m-am lămurit, o voi aceÅŸti piraÅ£i ce-mi luminară mintea, nu trebuie decât să găsim niÅŸte hoÅ£i mai mari, care să ne apere de hoÅ£ii pe care-i avem. De-aia cată Băse un prim curat-curăţel, să se gudure niÅ£el ÅŸi pe Bok să-l ia cătinel. Că ÅŸi el a fost pirat, ba chiar ÅŸi pătat ÅŸi băgat în … Ce-oi fi vrut să spun? Că ne ajunge. Să vină piraÅ£ii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu